fredag 28 augusti 2009

Leon Stenmarck är här!

Vår älskade son Leon kom söndagen den 9:e augusti kl. 1.11. Här är han två timmar gammal (ung!) och hans pappa har klätt på honom för första gången. Allt har gått jättebra och jag älskar mina killar mer än ord kan beskriva.
Här är sötisen efter sitt första bad. Handsome huh? Vi fick chokladogram levererat till BB med gratulationer från Ladies night kollegorna Michaela, Nicklas, Gunilla & Anna-Lena (TACK fina ni!) med meddelandet att "Leon är bokad för Ladies night turnén 2029". Jag tror jag ska ta på mig uppgiften att vara hans manager och börja deala om gage med hans pappa redan nu... :)
Det här är livet. Allt är förhöjt, alla smaker, dofter, mitt hjärtas kapacitet att älska. Det kan bero på överskott på alla hormoner i kroppen men jag tror att det kommer att kännas såhär varje dag i resten av mitt liv. Tack David för att du är världens bästa man & pappa och tack Leon för att du valde att komma till just oss. Jag älskar er!

17 kommentarer:

frokenjohanna sa...

Grattis! Jag bokar en biljett till 2029:-)

gizttis sa...

Man får så mycket gratulera. Jag sitter här med en liten kille som heter Theo och han är drygt en och en halv månad.
Har varit på Ladies Night i Linköping två år i rad, men i år blir det ju tyvärr inte av. Hoppas att det blir en show nästa år med.
Återigen många grattis.

Anonym sa...

Grattis

Anneli sa...

Grattis till er fina lilla prins !!

Holmiz sa...

Grattis!!

Jevelin sa...

Grattis!!!

FIRST LADY sa...

Tack fina ni för gratulationerna, det värmer ännu mer i ett redan glödhett mammahjärta :)

Hoppas vi ses på turnén någonstans i landet!

Stor kram/ Bella

Jannie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jannie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Stort GRATTIS! Va underbart. Vilken fantastiskt liten kille och söt som socker. Må gott och njuuut, det går så fort tiden, åren.:-) / Pie

Elin sa...

oj liten liten. jätte söt

Anonym sa...

Stort grattis!

Anonym sa...

Just welcome!!
Beutiful picture!

linaa sa...

jisses så sööööt han är!!!
Grattis!

Louise sa...

Hej och grattis till eran son.
Njut av mamma ledigheten och var hemma så länge du kan.
Dom bli så fort stora tyvärr ;o)
Ha nu en underbar höst tillsamman med familjen och än en gång ett stort grattis till den nya lilla familje medlemmen.

Holmiz sa...

Kommer du vara på genrepet den 17e? =)

Fotograf Annie sa...

Grattis! Vad söt han är :)