måndag 21 september 2009

TACK alla ni som såg showen i Västerås & Karlstad.

Jag blir alldeles tårögd av lycka när jag läser era kommentarer här på bloggen. Det är så underbart att ni har haft roligt på showen. Här kan ni läsa vad några av tjejerna i Västerås och Karlstad tyckte. Jag längtar till Globen på lördag ännu mer nu...

Malin: "Jag var på Ladies night i går i västerås! Jag trodde aldrig i mitt att jag skulle ha så kul som jag hade! Det var super kul! bra show, bra killar och den bästa avslutningen någonsin! Hälsa killarna tack för en UNDERBAR kväll!!"

Maria: "DOM ÄR GRYMT DUKTIGA!! SKIT BRA SHOW var de i v-ås!!!"

Eva: "jag var på Ladies night igår i västerås...åhh vad skoj de var!!"

Anonym: "Det var tredje året i rad jag var på Ladies night och detta var det bästa. Ett super arrangemang bakom, maten kom fort och servicen på topp. Artisterna var suveräna. En alldeles magisk kväll..."

TACK själva tjejer! Ni är underbara!

7 kommentarer:

Majikta sa...

Vill tacka för en supertrevlig kväll - Vilken show!! :D Vi var sju tjejer som var i Karlstad i lördags, och vilken kväll! Avslutningen var helt klart bäst! Skrattade så tårarna rann! Du får gärna ge grabbarna en stor härlig kram & puss ifrån oss!!! :D
Ser fram emot nästa års show! ;D

Anonym sa...

riktigt bra blogg!
spänner över ett brett register, fortsätt med det!!

Mia sa...

Ett STORT tack och kram till hela Ladies Night gänget för en toppen show i Karlstad.Ni var grymma!

Fotograf Annie sa...

Om Ladies Night blir av nästa år igen så måste jag nästan gå, var sugen på att boka i år, men det blev inte av.... :P Verkar så himla roligt :) Dessutom sjunger ju Martin så otroligt bra (Andreas också) :P

MAJA: Style & Life by Leia sa...

Heeeeeej snyggaste mamman!!!!

Ja....du får väl ta å slääääpa dit mig något vackert år:)

Hur går det för lillkisen?

Kramar

Moa sa...

Jag var på Ladies i Västerås förra fredagen och det var utan tvekan den bästa showen jag sett i hela mitt 20 åriga liv (firade min födelsedag där och då).
Tack för en fantastisk show, vi alla som var där uppskattade den till max!

Anonym sa...

Tack för en toppenshow som alltid! :)

Jag tog ett par kort och har lagt upp dem i min blogg om ni vill se dem. Kanske nån som känner igen sig i mörkret ;)

Tack igen!!

http://spindeltjejen.wordpress.com/2009/09/27/ladies-night-karlstad-19-september-2oo9/