fredag 26 februari 2010

Strike a pose!

Han har legat i hårdträning för att visa Mr Producer att han är värdig en plats i showen 2029. Jag sa till lillkisen att han skulle visa sin pappa hur han skulle se ut på affischen och då lade han sig i denna ställning. Rätt skön va? Lite David Hasselhoff (Baywatch) över den posen. Mr Producer blev iallafall grymt imponerad och kontraktet är påskrivet. Nu... Vad vill ni läsa om här på bloggen? Förutom allt som har med Ladies att göra? 1. Mode? = jag hade nyss fashion police här som gastade "You´re under arrest", vilket är fullt berättigat eftersom t o m min finaste pyjamas (läs: mamma-outfit) numera är utsliten. 2. Lillkisen? 3. Inredning? 4. Resor? Berätta vad ni vill läsa om så ska jag göra mitt bästa för att tillfredställa era önskningar. Trevlig helg alla vackra kvinnor därute!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad stor han har blivit, o gud va söt han är:)

Om Ladies Night vill vi klart höra, håller fortfarande tummarna att Martin ska vara med!!! (kan du inte ge oss en liten vink om han ska vara me eller inte hehe;) )
Följa er lilla söta pojk hade me varit intressant, o mode hade inte heller varit fel!

Anonym sa...

Hej!

Jag undrar om ladies night kommer att vara i globen två dagar som det har gjort förut.

Anonym sa...

Jag tycker det är jättejobbigt att inte veta när biljetter till olika städer släpps. Kunde de inte bestämma ett datum då hela turneplanen blir klar och sen ett nytt datum då biljetterna släpps. Vi vill ju kunna planera och kolla upp hur många tjejer vi blir. Och bokar vi inte tillsammans så får vi ju inte sitta tillsammans. Kan du vidarebefodra detta, snälla :)

Holmiz sa...

Håller med tredje anonym faktiskt =)
Plus, dom som ska vara med i LN borde släppas före biljetterna...

Jag köper inte biljetter förrän jag vet om Martin ska vara med eller ej...

Anonym sa...

Å, vad fin han är er lille kille! Och har vuxit sen sist vi såg honom.:-) Ang. vilka som ska vara med i år, jag förutsätter att Martin ska vara med?! Inte kan man göra ett 5års-Jubileums Ladies utan honom? Det skulle ju bli ramaskri och enorm besvikelse... Bella, kan vi få veta hur det ligger till med i alla fall Martins medverkan tro? / Pie