fredag 6 augusti 2010

Grönt ljus för Grönan!

Igår spelade Martin på Gröna Lund.
Jag och maken hade världens bästa barnvakt hemma och kunde njuta i fulla drag av att träffa vänner, massa med syskon och se Martin på scen med sitt toppenband.
Här har Martin kallat upp David på scenen för att sjunga "Sjumilakliv" som de skrivit tillsammans. Det var en toppenpublik och alla sjöng glatt med i refrängen.
Kjelle var där och tittade på showen. Martin tillägnade sista låten till honom och David tog själv detta kort. Syns det?
Sedan gick vi backstage och tackade för en bra show. Grabbarna hälsar till alla fina ladies!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Okej,kul att svågern fick sjunga med martin då.Sjumilakliva är en sjukt bra låt ju.Skulle Kjelle vara med i LN i år med.Ronjas

FIRST LADY sa...

Nej, Kjelle är inte med i år. Men han hade enligt uppgift otroligt roligt det året han var med, så man vet aldrig om han dyker upp i framtiden :)

Kram!

Holmiz sa...

Ååh, jag är för dum... såg er, myckel väl... var alldeles för blyg för att komma upp och hälsa... men vi fick iaf backstageträff med M! =) Marre, Jev (Elin) och jag.. =)
Hade ju vart kul att ses igen!
/Dummer aka Holmiz

FIRST LADY sa...

Nä men Holmiz, kom och hälsa nästa gång! Alltid roligt att träffa personerna bakom kommentarerna :) Vi träffades väl i Örebro med Hanna om jag inte minns fel?

Kram!

Anonym sa...

Så dere på balkongen! :)
Jeg viste ikke at jeg skulle backstage!! Så når Martin kom ut och hemtade oss tror jag mitt hjärta stannade upp några sekunder!! Hehe! Jättekul var det iallafall å få prata med han!
Kul å se Martin og David tilsammans på scenen!
Det var en underbar kveld!
/Jevelin

Holmiz sa...

Det ska jag absolut göra! =)

Jo, det stämmer alldeles utmärkt =)
Blir det fler gånger, så ska jag komma och hälsa =)


Kram

FIRST LADY sa...

Vad synd att jag missade er backstage :( Men, men, det kommer säkert fler tillfällen :) Kramar!

MarreP / Marie sa...

Ja, det var ju världens grej att få komma backstage. Vi va ju där innan konserten och träffade då en vääääldigt nervös Martin.
Men ändå hade han tid för oss. Roligt att överraska Elin/Jevelin ;-D
Tog många bilder .......så om du sku va intresserad så kan jag skicka nåra som du kan få lägga ut på bloggen. Bara jag har en adress att skicka till.....
MVH MarreP / Marie

FIRST LADY sa...

Jaaa, skicka till: isabelstenmarck@hotmail.com

Kramar!

MarreP/Marie sa...

Nu har jag skickat iväg ett antal bilder till dig......

/MarreP