fredag 12 november 2010

Ikväll: Örebro!

De här fina bilderna har jag fått av fina Marie Paschen (ladien i rosa halsduk). Örebro-tjejer, se nedan vad ni har att se fram emot ikväll...
..Martins sexiga ben...
...att stå upp och jubla, sjunga med och dansa...
...eller bara sitta ner och njuta medans grabbarna gör allt jobb... Ha en underbar kväll tjejer! Jag önskar jag kunde vara där med er, men jag får helgbesök av världens finaste tjej (min systerdotter tillika guddotter) som har fyllt 10 år. Hon ska enligt traditionen få äta lika många tårtbitar som hon fyller när hon vaknar imorgonbitti. Förra året gav hon upp efter 8 bitar, grön i ansiktet, men väldigt lycklig. En sak är säker: vi kommer att ha lika roligt som Örebro-tjejerna hela helgen. Kram på er!

1 kommentar:

malin sa...

nja vet i hunnan om ni kommer ha lika roligt som oss i mörra när vi partar loss till killarna. Men ni kommer nog hade de betydligt lugnar och sitta bekvämare hemma i soffan;)
Inget slår väl en kväll med trevligt ögongodis,bra musik och ett gäng galna kärringar som är värre än tonåringarna vid Idolfinalerna.