måndag 6 juli 2009

Det var här allt började...

Nu är vi tillbaka från vår underbara road-trip. Vi hann bland annat med att shoppa i Göteborg, äta färska räkor i Marstrand, bada i Åmål och besöka hallen där idén till Ladies night vaknade. I Råsshallen utanför Örebro uppträdde Ladies nights producent David & brorsan Martin Stenmarck för ett gäng tjejer. Inga killar. Det var första gången, men som ni vet inte den sista. Mer om road-trippen kommer snart! Hoppas ni haft det bra i värmeböljan, kram på er!

4 kommentarer:

Jannie sa...

Åh har ni varit här hos "oss"?!!! Åmål kommer min man ifrån, fint där faktiskt!
Hoppas ni fått njuta massor och haft det riktigt riktigt mysigt!

kram

Anneli sa...

Hallo !!
Härligt att ni besökt Marstrand ,jag bor en tjugo minuter därifrån. Där är ju så fint ,var ni på fästningen ? ser fram emot fler kort.
Ha det bra i värmen !

FIRST LADY sa...

Hej Jannie!

Jag tror minsann att jag såg dig i Expressen! Ett reportage om grannar. Bra bild & snygg va du :)

Kram!

Hej Anneli!

Lyckos dig som bor så nära Marstrand, det är verkligen helt underbart där... Vi var inne i fästningen (som gravid måste man ju vara nära en toalett heeeela tiden) så det blev ett snabbt besök där :)

Kram!

Jannie sa...

Nä skoja...säg att du missade det!! Fiiii fan de va de värsta kortet jag sett på mig på hundrafemtio år!! I shit you not...fy va hemskt!
Men tack ändå ;-)

Nu är det bara 20 dgr till avresa för mig o min "goda granne" :-D
Ska bli så kul att komma till Sthlm igen, är där varje sommar och längtar alltid tillbaka!!

kram