torsdag 9 juli 2009

Sol & bad & pigmentfläckar

När vi var i Göteborg gjorde vi en dagsutflykt till det fina badet Apelviken i Varberg. Innan vi stack iväg köpte jag en stooor hatt och solskyddskräm till ansiktet eftersom pigmentfläckar är en del av min graviditet. Jag köper att man går upp i vikt när man blir gravid. Helt normalt. Men att få 6000 fräknar i ansiktet känns som en onödig grej. Men hey, man ska inte klaga, så länge jag inte får en oskön mustach gjord av fräknar är jag nöjd under min hatt.
Med fossingarna på stranden i Åmål. Det känns som ljusår bort nu när det regnar och är 15 grader.

2 kommentarer:

MAJA: Style & Life by Leia sa...

och själv skulle jag mer än gärna ha 6000 fräknar om jag slapp alla dessa överflödskilon:)

kan du inte adda mig på msn så kan vi styra upp nåt?!:)

maja.algstrand@hotmail.

och jisses vad jag önskar att vi kunde få ditt gamla flicknamn:)

kramar

Anonym sa...

Jag hade MASSSSOR av fräknar sista tiden med Mathilde i magen. Dagen efter att hon föddes var de borta .

KRAM
Maddie

Shiit vad vi är vuxna när vi kan säga "mitt gamla flicknamn var..."