fredag 13 november 2009

Jag längtar till...

... den här fantastiska stranden i Dubai. Här friade maken för nästan exakt 2 år sedan. Hit åkte vi sedan tillbaka på smekmånad året efter. I Dubai bor även två av mina bästa vänner som för några månader sedan fick en varsin liten bebis. När jag träffade dem i november 2008 var de båda gravida, och Leon var ungefär en dag gammal i magen utan att jag visste det. Det blir underbart att åka tilbaka dit snart för att sola, bada och tillsammans leka med de nya små människorna i våra liv. Vad underbart livet är, tänk, förra året fanns inte de här tre små personerna, och nu är de så självklara att man undrar hur man levde utan dem. Livet blir bara bättre och bättre för varje år. Trevlig helg alla fina människor!

2 kommentarer:

Jannie sa...

Åh va härligt det ser ut!!
Får jag följa med ;-)
Sitter och suktar efter en resa själv... men vi sa igår att vi väntar lite med att boka tills vi sett hur allt med svinisen utvecklar sig i Europa!
Riskerar inget för min lilleplutt!!

Ha en supermysig helg!

Kram J

Anonym sa...

Dit skulle jag också vilja åka.Till
solen och värmen .
Ronjas