torsdag 4 mars 2010

A girls best friend


A girls best friend är inte diamanter. Det är lyxen att ha en egen klädgarderob. Tro mig, jag har precis blivit med en och jag är kär. Varje gång jag ska plocka fram ett par strumpor kommer det där leendet på läpparna. Tänk Smeagol: "My precioussss."
På andra kortsidan av garderoben finns skohållare. Det är sådant man aldrig kan få för mycket av. För mycket diamanter kan bli tacky, men skohållare kan man aldrig få för många. Åh, nu ska jag gå in och botanisera lite bland alla kläder, det känns som att jag har fått helt nya nu när garderoben är så fräsch. Det doftar fortfarande inoljad ek därinne. Mys.

1 kommentar:

Louise sa...

Hur snyggt som helst. Vem vill inte ha en sån. Men låten inte din man börja lägga in sina plagg för du vet då har han sanrt tagit över hela din gaderob. Sånt går fort hi hi hi.
Ha det underbart.