fredag 26 mars 2010

Ovan molnen...

Lagom till våffeldagen så förvandlades min kräksjuka till magkatarr. Ni som har turen att aldrig drabbats av magkatarr kan jag meddela att det är som en lätt släng av kräksjuka, bara att den varar längre. Jag mår lite illa hela tiden och har kramp i magen. Fy bubblan. Men som det gamla ordspråket lyder: "ovan molnen skiner alltid solen" och det stämmer bra, för imorgon åker vi till solen. Tjohoooo! Nu: ännu mer nyponsoppa, ofrivillig förlust av fler gravidkilon och losec mups. Om ett dygn: sol, bad och pina coladas. Hasta la vista och kramar, vi ses om en vecka!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Ja den sjukdomen önskar man att de kan utrota.
Usch.
Ha det så bra i solen.
Kram

Anonym sa...

Ha det så gööt i solen och värmen.
Blir riktigt avunsjuk på dig Ronjas

Louise sa...

Förstår precis vad du går igenom när det gäller makatarr. Jag själv fick det redan när jag gick i femte klass. Ibland är det bättre och ibland sämmre.
Jag hoppas ni får en underbar semester och ta med dig massa med novalucol som kan hjälpa dig mot den onda magen.
Skickar massor med kramar till dig så du ska få lite mer ork och stykra.
Kram Louise

Anonym sa...

God tur! Nyt solen!
Andra får stå ut med regnet! :)
/jevelin

Anonym sa...

Kul att Martin Stenmarck är med som gäst artist i Karlastad.Synd att det är så dyra biljetter bara.

Anonym sa...

Blev oerhört besviken att Martin Stenmark inte medverkar på alla shower. Hur kompenseras det? Är biljetterna billigare eller?