onsdag 21 april 2010

Och så levde de lyckliga i alla sina dagar...

Och så levde de lyckliga i alla sina dagar. Not. Det var en gång för länge sedan, då det fortfarande fanns killar som nöjde sig med prinssessan och halva kungariket. Men det var då det. Man kan spekulera hur mycket som helst i vad som kan ha hänt den där natten mellan Jonas Bergström och en annan blondin än prinssessan Madeleine. Inga andra än Jonas och tjejen i fråga vet hela sanningen. Men det här med otrohet rent allmänt... Hur vågar officiella personer vara otrogna? Fattar de inte att första skvallerblaska som erbjuder älskarinnan/älskaren några spänn och 15 minuters medial uppmärksamhet för att berätta om "sin heta natt med kändis X", kommer att printa rubrik efter rubrik av generande, privat information? Och än vikigare: är otroheten värd att riskera sin familj för? Jag är bara så trött på sådana här risiga människor, först Tiger Woods, sedan Sandra Bullocks man och nu Jonas. Vad tycker ni?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig. Inte nog med att otrohet i sig är himla dumt, men att vara en offentlig person och tro att man ska lyckas komma undan med en affär det är ju rent utav korkat! Tror man att ett löfte om tystnad håller när svallerpressen viftar med de stora sedlarna? Skulle inte tro det va. :-) / Pie

Anneli sa...

Hej !!
Håller med dig ! Kungahuset gick ju ut igår med att de fortfarande är ett par. Man vt ju inte om dessa journaliseter har ett halmstrå så blr det en hel höstack. Men som du säger hur kan man som offentlig person och speciellt om man är ihop med Prinssesan bara ens ge dem nått att skriva..
Vad är det för sommarturne Martin planerar ?
Kram

Anonym sa...

Hej !
Fick just mail från ladies night och där stod det att Martin Stenmarck kommer och vara med i "vissa" städer.
Trodde det var självklart att det var han som skulle leda showen som de andra åren, annars är det väll knappast nått jubeleum.
Hoppas han är med till Göteborg, annars tror jag att jag säljer mina biljetter...Det är ju honom man går för.
Ha en bra helg !!

Maria sa...

Hej!
Jag håller med föregående talare om
att Martin Stenmarck är ladies night.
Jag beställde biljetter för ett helt gäng till Timrå och sen upptäcker vi att han inte är där och uppträder så vi löste inte ut biljetterna. Går inte och betalar för något som inte ens är där.

Sen så tycker jag att det är fel att gå ut och säga att han är med i 10 städer han är ju med i bara 8.
Han är två gånger i Stockholm och Örebro, där tycker jag att det hade räckt med en av dagarna faktiskt, så två andra städer också kunde ha fått Martin på scen.

Men så tycker ju jag då att eftersom det är 5-årsjubileum så borde han vara med på alla föreställningar.
Hade köpt om han hade velat dragit ner nästa år men inte nu.

Så om det inte ändras så blir det inget ladies night i år och det beror på om Martin kommer till Timrå eller inte. Och nu ser det ju ut som att han inte gör det så sorry tappar ett gäng tjejer där.//Maria

FIRST LADY sa...

Hej ladies!

Jag förstår att en del blivit besvikna för att Martin inte kommer att vara med i alla städer i år. Men för att citera Martin själv "Det är inte jag som är Ladies night, det är Ladies night som är Ladies night". Så sant som det är sagt.

För mig är Ladies night en helkväll tillsammans med mina allra bästa vänner, där vi får äta god mat, dricka gott vin och underhållning av några av Sveriges bästa artister, komiker, skådespelare, dansare och musiker. Martin är definitivt en av Sveriges bästa artister, men dit hör även Brolle & Andreas Johnson enligt mig.

Hoppas att ni tänker om och inte missar årets show, den kommer som vanligt att bli helt fantastisk och ett minne för livet :)

Kram på er & tack för att ni finns!

Anneli sa...

Det blir nog inte att gå i år. Ja bokade biljetter tidigt och köpte grisen i säcken,då man tror sig veta att Martin ska vara med de andra artisterna släpper ni ju senare...Så det blir att jag säljer biljetterna, är jätte besviken.
Det har ju ändå stått i bloggen att han är vältränad nu efter sin cykeltur och vi har följt han.
Synd att det blir så här ett Jubileums år, känns ju som det är måååånga som kommer at bli besvikna. Själv känns det nästan som blivit lurad !! Siter här med jubileumsbiljetter för 1500 st.
Mvh Anneli