tisdag 26 oktober 2010

Bilder från Gävle

Det här gänget är de som hjälper er ladies att hitta era sittplatser. Precis såhär glada ser de ut när de välkomnar er.
Innan varje show är det några lyckliga utvalda som får träffa artisterna, mingla, ställa frågor och skratta lite extra.
Det där med skratta lite extra är det Måns som fixar. Igen, jag är fortfarande i underbart mysiga Lindesberg och övar på att köra bil. Teoriprovet gjorde jag igår och KLARADE DET!!! Nästa utmaning: vänstersväng på motorväg och fickparkering. Den 3:e november är det uppkörning, fram tills dess blir det tyvärr dåligt med bloggande, men jag tänker på er. I helgen är det ladies norrut som får ha sådär riktigt roligt. Kram på er!

5 kommentarer:

Marie Paschen sa...

Haha, där va man med på bild dådå.....
Håller med om att Måns gjorde att man skratta lite extra då han berättade om nästa program i Cirkus Möller.
Hade önskat en lite längre o lugnare träff med grabbarna...., men det är väl svårt att få ihop för dom .
Lycka Till den den tredje nov!! Och Grattis till att du har klarat teoriprovet!

/Marie i den rosa sjalen

Anonym sa...

GRATTIS till avklarat teoriprov! Va kul. Bra gjort.Uppkörningen lär säkert också gå galant:-)/ Pie

maja...Style & Life by Leia sa...

hejja dig!!!!! klart du fixar detta....sedan kommer du å lillkillen å hälsar på här i Leialand va?:)

Kramar

Louise sa...

Grattis till det klarade teori provet. Håller tummarna att det går lika bra på upp körningen.
Kram från ett blåsigt Öland.
Louise

Anonym sa...

Ja,jag har tremänningar jag som bor i Gävle jag.Arvika