fredag 21 november 2008

Söt insekt



Usch, i vanliga fall tycker jag inte om insekter alls. Ser jag en spindel kommer mardrömmarna på som på beställning. Det slår aldrig fel. Jag skulle aldrig sätta på mig ett halsband med en spindel på ens om den skulle vara dekorerad av diamanter och jag skulle fått den gratis. Wiiiiiii, de är så läskiga. Men den här oranga skalbaggen med svarta strasstenar från Topshop för 149 kr kunde jag inte motstå. Den tänker jag kombinera med en långärmad svart tröja, jeans och svarta höga klackar. Halsbandet är tillräckligt roligt för att liva upp en i övrigt tråkig outfit. Det stora rmbandet kommer även det från Topshop och kostar 129 kr. Stora armband kommer stort i vinter så passa på att hitta ett du tycker om innan de tar slut i butikerna. Jag brukar inte tycka om att använda armband, de lyckas alltid vara i vägen och vara obekväma, men det här kan man reglera storleken på så att det knappt känns att man har något på handleden. My kind of armband.


Inga kommentarer: