fredag 5 december 2008

Syskon? NEJ!


Jag var på ett av Johan Petrés roliga kalas för ett par veckor sedan. Det var 100-årsjubileum av det gamla ölhaket Kvarnen på Söder, så det kryllade förståss av kändisar och fotografer. Eftersom jag gick med min man och hans bror Martin så ville fotograferna ha en bild. Och det är klart man ställer upp. Efter att fotograferna var klara frågade reportrarna om våra namn. Inte Martins såklart, men mitt och min mans. Jag uppgav förnamn och det gemensamma efternamnet Stenmarck. Efter nån timmes hängande i baren kom Se & Hörs otroligt snygga och trevliga vimmelreporter Lotta Berg (se bylinebild) fram, såg lite undrande ut och frågade om det var så att jag och David var gifta. Hon hade först trott att vi tre var syskon eftersom alla heter Stenmarck, men när jag och min man började kramas och pussas så tyckte hon att det verkade lite märkligt. Haha, vilken tur att hon frågade, det hade inte uppskattats om det hade stått i tidningen att jag var syster till min man. Han har syskon så det räcker.

Inga kommentarer: