onsdag 3 december 2008

Vinterbröllop någon?

Denna ursnygga bröllopsklänning står just nu i entrén till SOUK och kommer från Beyond retro. Även fast jag är nygift blev jag ändå sugen på att köpa den. Den kanske kommer väl tillhands om vi skulle få för oss att förnya löftena som sisådär 10-20 år...? Det var inte så svårt för mig att hitta den bröllopsklänning som användes i juli, jag provade endast 4 klänningar innan jag fann The One. Det är ju bara lite trist att man bara använder bröllopsklänning en gång i livet. Oftast. Eller enligt svensk statistik kanske närmare 2 gånger i livet. Jag skulle inte ha något emot att, förutan det klassiska och underbara bröllopet vi hade, ha fler bröllop, i olika stilar, men med samma man förståss. Ett coolt bröllop där man har en svart Lars Wallin klänning eller ett strandbröllop med en kort vit klänning. Åh, bröllop är bäst.

Inga kommentarer: