onsdag 5 maj 2010

Idag har det hänt grejer!

Kära nån, idag har det hänt hur mycket nya saker som helst (i mitt mammalediga liv that is)! Först höll Leon på att kvävas av ett dumt, torkat löv som han stoppat in i munnen när vi lekte i trädgården. Fy bubblan, det tog säkert 3 minuter innan han kräktes upp lövet efter mina försök att vända honom åt alla håll och dunka i rumpan. Jag fick hjärtsnörp... Sedan så vinkade han hejdå till vännen Maria som hade varit hemma hos oss. Han vinkade säkert 5 gånger! Och som om inte det vore nog så pekade han på lampan flera gånger efter att jag frågat "var är lampan...?" Och vet ni mer...? Han började leka "tittut"! Låg på golvet och kikade fram bakom väggen säkert 350 gånger. Jag är i chock. Framstegs-koma. Han är ju praktiskt taget vuxen, vinkar själv och allt ju.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken superkille!

Anonym sa...

Er det inte en härlig ålder!!
Bortsett från att dom puttar alt i munnen!
Men det gikk ju bra!
/Jevelin