tisdag 25 maj 2010

Men, var är han...?

Jag vet ju att jag lämnade honom i spjälsängen. Var är han? Var? Var? Var är han?!?
Ser ni? I vänstra hörnet?
Han låg ihopkrupen som en liten boll i vänstra hörnet av sängen. Det är hans nya grej, att sova i hörnet. Det är väl mysigt. Sedan vaknade han för att jag inte kunde hålla mig ifrån att knäppa med kameran för att visa er detta.
Jag sa: "Hej hej Leon". Han hälsade och vinkade tillbaka. Med en särskild hälsning till alla framtida fans därute.
Sedan var det inte roligt längre, han var ju vaken nu och ville upp. Pronto!

2 kommentarer:

Louise sa...

Hi hi hi
Ja du man kan aldrig veta vad man har dom små. Vår son hade för sig ett tag att krypa under madrassen hur han nu lyckades med det.
Han börjar bli riktigt stor nu lill killen.
Ha det så mysigt med hon och njut njut av denna tiden den går så fort.
Kram

malin sa...

Vilken liten gullunge han är eran son. Hur söt som helt. Kommer passa perfa i Ladies night om några år.;)