måndag 5 oktober 2009

Grattis Martin! Och tack alla mammor.

Martin fyllde år i lördags. Det firade vi hemma hos min mormor i Norrköping. Vi sjöng "Ja må han leva" & Martin blev säkert döv. Eller önskade att han vore det. På kvällens show sjöng 3600 ladies samma sång för honom. Det är inte alla som får 3605 tjejer som gratulerar på födelsedagen. Men det får Martin & det är han värd.
Mamma & födelsedagsbarnet
Om du klickar på länken http://www.expressen.se/1.1725437 kan du läsa en strålande artikel signerad Calle Schulman. Personligen träffade den rakt i hjärtat så jag skickade den till min mamma och tackade för allt hon gjort för mig och mina två systrar. Igen, TACK fina mamma. För varenda mellanmål du gjort, tallrik du diskat & blöja du bytt.

6 kommentarer:

Holmiz sa...

Ja, GRATTIS (igen) till Martin =D

Anonym sa...

Hej

Grattis i efter hand i från Ronjas

MAJA: Style & Life by Leia sa...

Ja gratulerar då;)

Det skulle verkligen vara jätteskoj att ses...mycket här också för tillfället men nog ska jag kunna ta mig till huvudstan om inte alltför länge:)

Och du....klart Neo ska vara med....har bokat upp 2029 nu:)

Kramar

Anonym sa...

Så härligt att publiken sang till Martin!!
Och så fin mamma du har!
Nu er det 10 dagar till jag ska på LN i Skandinavium!!!!!! Har börjat känna det i magen!!! :)
Er du med til Göteborg?

Hilsen Jevelin

FIRST LADY sa...

Hej Jevelin!

Tack, mamma blir säkert glad över att höra at hon är fin :) Världens finaste.

Jag kanske kommer att vara på plats i Göteborg, jag hoppas på det. Hoppas även på att du får roligt på showen!

Kram!

Anonym sa...

Tack for svar! :)
Jag gleder mig spesielt mycke iår!! Ska få se båda Martin och Mikael!! :) LIVE!!! hehe
Har bara sett Mikael på LN DVD'n!...Härlig humor!!

Jevelin