torsdag 15 oktober 2009

Killen gillar tydligen hårdrock

Leon håller på att fjäska för sin pappa för att säkerställa sin plats på Ladies turnén om 20 år. Det gjorde han denna gång genom att sätta på sig sin hårdrocksbody. Han hade nämligen hört mig prata om...
...detta nummer i årets show. Leon låter hälsa dansarna med Guns´n´Roses, Kiss och Iron Maiden t-shirts att de nog är fina, men att han skulle stjäla showen om han var på scen. Sorry boys! Nu är det snart helg & Ladies-gänget styr denna gång kosan mot Växjö och Göteborg. Ha det så roligt ni underbara, fantastiska, fina, begåvade och vackra ladies som ska se showen!

8 kommentarer:

Jannie sa...

haha gullunge! Alex hade oxå såna bodies o t-shirts!

Hoppas vi ses i Gbg nu då!!

kram

Maria i Surahammar sa...

Åhh vilken lycka för alla tjejer som ska få se denna FANTASTISKA UNDERBARA show med grymt duktiga killar!! minns showen med ett stort smile på läpparna. måste verkligen lägga in mina bilder i datan så man får minnas lite..

Åhh vilken söt liten kille ni har..!!

Kram Maria

Anonym sa...

Vilken snygg svart kavaj Martin har.

Unknown sa...

Ska njuta av grabbarna på lördag! Mycket trevligt :)

Anna sa...

Vad söt. Jag ångrar så att jag och min underbara kompis inte köpte biljetter till årets Ladies Night. Har varit på de två år tidigare och de har varit så skoj=)

Anneli sa...

Hej !!

Ser fram emot imorgon lördag, då jag styr kosan mot gbg och grabbarna med mina bästa vänninor.
Antar att du inte är med till gbg.
Vad söt Leon är,häftig body, jag köpte en sådan till min systerson också. Kram anneli

Anonym sa...

Leon er en stor hjerteknuser som vi sier på norsk! :) Han tar vel över etter Martin i LN 2029! Hehe
Ska bare nämna att jag har varit på et fantastiskt show i Scandinavium i kväll! Alla på scenen var fantastiska!! Proft show!!
Men!! Martin er en artist i värdsklass! Jag blev ocså veldigt imponerad av Andreas!
Martin kände igjen mig med en gång han såg mig!! :) jag stog i signeringskö! Och så var det trävligt at få Andreas autograf ocså. Lysnar vel mer på han efter denna kvällen! :) Den her kvällen var värd resan!! Det er en jag inte har fått mött enn...David skulle jag gjärna ha hilst på..:)
Men två kramar av Martin holder bra! :) Igjen: Denna kvällen var värkligen värd resan!!
Jevelin

Anonym sa...

din brors son ser att koll ut.Martins)Ronjas