måndag 12 oktober 2009

Örebro rockade i helgen

Det här var min utsikt från hotellet. Under tiden som jag gjorde mig iordning för ännu en helkväll började tjejerna samlas inne i arenan. Vilken härlig syn & uppladdning inför kvällen!
Niclas Dellham ledde som vanligt sångtävlingen. Det märks att många i publiken är mammor som sjunger för och med sina småttingar. Vad sägs om: "Imse vimse spindel", "I ett hus i skogens slut" och "Små grodorna" för att få igång partyt? :)
Som vinnare stod Marie, sjuksköterska från Stockholm. Grattis Marie!

2 kommentarer:

jessica sa...

Shit! Jag måste ha varit mer nervös än jag trodde när jag stod där på scen - små grodorna missade jag helt... Men barnvisor är ju lätta nödlösningar när någon plötsligt sticker en mick framför näsan på en och man har totalt stillestånd i knoppen och inte kommer på en endaste låt...

Anonym sa...

Var och såg showen i Malmö igår ... varför fick jag känslan av att det var samma tjej som sjöng där??? Och att det var exakt samma visor som sjöngs??? Om man skippar den här biten så var det i övrig en helt fantastisk show ... tycker Monica ...