måndag 26 oktober 2009

Oss ni inte sett förut..

Grabbarna som bygger upp scenen, för att några timmar senare montera ner den igen. Det måste vara ett drömjobb för killar, som att leka med lego fast mycket mer avancerat.
Här är Mahlbäck. Mahlbäck är ljudtekniker.
David Nordström är videoansvarig. Ni vet de där stora skärmarna som möjliggör att vi får se killarna på scenen lite närmare. Det kan vi tacka David för. Tack David!
Visste ni att det finns en kille på Ladies night som innehar titeln "mikrofonansvarig"? Det visste inte jag, men nu vet jag. Och nu vet ni det också. En av de här killarna har det jobbet och de andra två är tekniker. Jag kan inte låta bli att undra vad man gör med dessa mikrofoner hela dagarna som gör det möjligt att ha det som heltidstjänst? Men mer jobb till folket, vadsomhelst funkar i dessa dagar präglade av arbetslöshet. Nä, nu muntrar vi upp oss med lite...
...mustaschspex! Japp, en dag bakom scenen hade alla mustasch på sig. David Nordström (två bilder upp) tog detta spex på fullt allvar. Seriös & supers(p)exig kille.

14 kommentarer:

Anonym sa...

OOOH; inga bilder ifrån Malmö i lördags :(

Anonym sa...

Jag som trodde det skulle visas bilder ifrån Malmö 24/10. Alla hade kameror med sig förutom jag. Någon som kan tänka sig att maila bilder till mig???
// Sara

Anonym sa...

Jag som ville se bilder ifrån Malmö... =(

Anonym sa...

Trodde det skulle finnas lite kul från Malmö i helgen.
Med tanke på vilket ös det var i Malmö arena... :(

Helene sa...

Snart kommer ni till Sundsvall. Här laddas det för fullt inför lördagen!!! Vi har redan planerat upp lördagen. Ni vet; träffas på stan, luncha, shoppa, surra, iväg och göra oss i ordning, dricka lite vin, fnittra och peppning inför årets fest!!! Vi längar!!!

MAJA: Style & Life by Leia sa...

Hahaha....kanske det man ska satsa på....att bli mikrofonansvarig när man blir stor;)

Länge sen jag hörde nåt ifrån dig....hoppas allt är bra med er i lilla fina familjen.


kramar

Anonym sa...

Jag fick skivan på posten i förr går.Ronjas

Anonym sa...

Var är kommentarerna för fredag 30/10. En magisk kväll om ni frågar mig - TACK FÖR DEN!!!!
/Sarah

Flumski sa...

Såg er i både Örebro och Leksand. Verkligen jätteroligt. Undrar om ni kommer lägga upp låtlistan någonstans så man kan se vilka låtar ni körde? Är framförallt intresserad vad låten hette som de gröna självlysande killarna framförde. Men en hel komplett låtlista hade ju varit underbart :)

Mvh
Och tack för två underbara kvällar med gott sällskap och härlig musik!

Flumski

frokenjohanna sa...

Ikväll smäller det! Då är det äntligen min tur!

Anonym sa...

Vad bra septemberland var mitt favorit spår är grå hjärtans sång.Glöm inte Tinas Cookelong på Måndag då Martin är med.Ronjas

frokenjohanna sa...

Hej Bella!
Saknade din blogg i fredags och David på E.On i går. Hoppas allt är väl med er!?

Jag hade i alla fall en Magisk kväll! 1000 miles är ju så gjord för Martin! Heat i alla ära men Martin gjorde den inte helt oväntat bättre. Och som en vän funkar ju verkligen bra live!

Skulle gärna se lite vackra bilder på bandet. Patrik gör sig säkert lika bra på kort som i verkligheten:-)
Knäppte några bilder innan jag tappade kamera i golvet:-(

Sen måste ju även jag sälla mig till den skaran som lovordar Niklas! Han kämpade på bra - även på efterfesten:-)

Tack för i år! Ser redan fram emot ett femårsjubiléum. Kommer nog att titta in och kolla liten lite. Ha det bra!

Anonym sa...

Inget från Halmstad heller.... men det var en jättte rolig kväll! Tack!
Trist bara att inte få efterfesta med grabbarna när dom ändå var på plats... dom kunde lika gärna varit någon annanstans!
//Anna

FIRST LADY sa...

Sorry tjejer, det blev för långt för min lilla kis att åka till Malmö, därför inga bilder därifrån... Hoppas ni hittar någon med bilder! Kram!