fredag 22 maj 2009

Bye for now daaaarlings!

Imorgon åker jag och min lättpackade väska till London och min underbara vän Elin. Vi ska äta på mina favoritställen, promenera i mysiga Notting Hill, shoppa bebis basics, picknicka i Hyde park och prata, fnissa och skratta. Usch, jag gillar ju inte att flyga och det var dessutom länge sedan jag satte mig på ett plan utan sällskap. Men vad ska man göra? Det är ju inte så locka´nde att ge vika för sin rädsla och sätta sig på en båt i flera dagar bara för att man är feg. Nä, jag vägrar. Istället ska jag ladda med bekväma kläder, stödstrumpor, en bra bok, tidningar och godis. På onsdag kommer jag befinna mig på svensk mark igen och då kommer en uppdatering från Londonresan. Nu tar jag semester: bye daaaarlings!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en härlig vistelse i London. Njuta, mysa och shoppa järnet! :-) / Pie

Anonym sa...

Hej babe!

Fint Londonkort...
Titta --> http://maddie.stjernstrom.se/?p=2424

Lunch snart?

KRAMAR
Maddie