tisdag 19 maj 2009

Iväg på lunch

Ganska nyvaken men ändå påklädd. Nya gravidjeansen och tröjan är båda från Topshop. Hepp, nu ska jag iväg och luncha med en av mina gamla arbetskamrater, det ska bli så himla mysigt! Jag saknar min gamla arbetsplats så in i pipsvängen och då främst mina fina kollegor. Men vi träffas så ofta vi kan och det gör att jag slipper längta tillbaka lika mycket. Man får en speciell relation när man arbetar på ett litet kontor (vi var bara 7 personer) 8 timmar per dag. Vi åt alltid frukost tillsammans och eftermiddagsfikade klockan 15. Mysigt va? Många skratt hann det bli under dessa timmar. Nu ser jag fram emot en lunchtimme med uppdatering av det senaste och så skratt förståss.

1 kommentar:

Erika sa...

snyggt med randigt =) och magen är ju den vinaste "accessoaren" !