söndag 19 september 2010

Carina Mattsson i Karlskoga...

...du är den lyckliga vinnaren av två de luxe-biljetter till showen i Norrköping. Tillsammans med din mamma (som verkar vara helt fantastisk, både jag och producent-David rördes till tårar av ditt mail) ska ni få en riktig helkväll av skoj. Kvällen börjar med en fördrink i mysiga Ladies lounge, därefter intar ni era platser på parkett där ni kommer att serveras en två rättersmeny samt kaffe och därefter börjar Martin, Andreas, Brolle, Stephen och Måns att uppträda för er och få er att skratta och dansa. Ett stort grattis till er, hoppas att ni får en underbar kväll! Till er andra som har tagit er tid att tävla och skriva fina motivationer till varför ni vill bjuda er bästa väninna, mamma eller syster på en rolig kväll säger jag ett stort tack. Jag önskar att vi hade biljetter till att bjuda alla. Det som rört mig allra mest när jag har läst tävlingsbidragen är att de flesta inte vill vinna för sin egen skull utan för att de har någon som står dem nära som haft det svårt eller alltid ställer upp för dem som de vill bjuda. Det finns så många fina människor därute. Till den lyckliga vinnaren säger jag återigen grattis, ring nu mamma och säg åt henne att packa väskan! Carina, jag skickar dig ett mail om detaljer kring biljetterna.

9 kommentarer:

Madelene sa...

Grattis Carina!

Ni har en fantastisk show att se fram emot!

Tack Bella...
för din fina blogg och att vi får följa dig, grabbarna och lill-killen i vardagen. Hälsa grabbarna och tacka för den helt otroliga showen i Karlstad!
Kram

FIRST LADY sa...

Hej Nam!

Jag började skriva på utkastet till inlägget tidigare. Självklart blev vinnaren korad kl. 12 precis som utlovats.

Vänligen/ Bella

FIRST LADY sa...

Hej Madelene!

Det ska jag framföra till grabbarna. De hälsar säkert och tackar tillbaka för bra energi :)

Och jag tackar och bugar och blir jätteglad att du tycker om att läsa bloggen :)

Kram!

Johanna sa...

... Och jag vill bara tacka för att du skickade ett mail till mig angående jobb/praktik om hur jag skulle göra:) Det är säkert många som bara skulle bortse från sådana kommentarer och inte orka svara, så jag uppskattar det verkligen jättemycket! Jag har skickat iväg ett mail nu till Gunilla, så får hålla tummar och tår!

Tack igen!
Kram Johanna

FIRST LADY sa...

Hej Johanna!

Jag lovar att hålla tummarna :)

Kram!

Johanna sa...

Hej!
Jag skickade ett mail till Gunilla, men all personal för detta år var redan tillsatt, vilket jag hade på känn, men hon sa att jag skulle hör av mig i början av nästa år.. Så får vänta tills dess! Tack igen för all hjälp!

Kram Johanna

Anonym sa...

Varifrån kommer Måns kavaj, som han har på "Ladies night"-affischen?
/Johan

FIRST LADY sa...

Hej Johan!

Jag ska fråga om det, återkommer när jag vet!

FIRST LADY sa...

Hej Johanna!

Okej, men hoppas att du är lika sugen nästa år och att det då finns en plats för dig. Isåfall ses vi säkert :)

Kram!