torsdag 30 september 2010

Martin Stenmarck: "Hänger du med på efterfest...?"

KOM PÅ SVERIGES STÖRSTA EFTERFEST!

LIVE: MARTIN STENMARCK och WALLMANS SHOW

Ladies Night är just nu ute på sin jubileumsturné, det har gått 5 år sedan premiären 2006. För att sätta lite extra glans på jubileumsåret så kommer vi att bygga Sveriges absolut största efterfest i Annexet! Efter showen i Globen som slutar 22.45 kommer totalt ca 10.000 kvinnor att ha möjlighet att gå på efterfesten gratis efter att de varit på showen. Annexet kommer att förvandlas till ett dansgolv med barer, VIP-hylla och en scen där det kommer bjudas på show och livespelningar!

Biljetterna kostar 100 kr och köps via vår hemsida http://www.ladiesnight.se/ eller http://www.ticnet.se/


Välkomna! Jag kommer att vara där, kommer du?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej,det är för långt att åka för mig.Men det skulle vara kul.
Arvika

MariMilo sa...

Så klart jag är där med mina kompisar.Den kväl och dagen efter väljer jag bort alla mina cupcakes och tårtor.
Ha ha det där med biljeterna...tor att vi köpte biljeter för länge sen och fick bra platser.