tisdag 28 september 2010

Fler bilder från Linköping

Måns och Stephen fångas i en kärvänlig svängom. De är riktiga bästisar de där två.
Jag brukar ju lägga upp bilder på när killarna blir sminkade, jag vet inte varför det roar mig egentligen. Kanske för att de sitter där och ser ut att känna sig väldigt okaxiga, omanliga, utsatta och helt i händerna på make-up-artisten. De vill ju inte heller bli fult sminkade, precis som oss. Men samtidigt kan jag inte se hur de skulle kunna protestera om de får på sig svart mascara istället för den genomskinliga de kanske använder till vardags, i smyg. Kan ni se Måns säga: "Nej, snälla sminktjejen, kan inte jag få Esteé Lauders see-thru-mascara på fransarna istället, jag är mer van vid den?". Nej, det kan inte jag heller. Det är bara att fälla ner ögonlocket och ta emot vad som bjuds. Men å andra sidan, vad skulle det spela för roll om de inte gillar sminkningen, de har ju ändå tusentals tjejer som skriker deras namn varje fredag- och lördagkväll, självförtroendet borde vara på topp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stämmer det att Martin kommer att vara med i Skellefteå också? Läste nämligen det i vår lokala tidning igår.

sen undrar jag om det kommer ut någon dvd från årets show, skulle vara kul:)

Tack för allt arbete du gör med denna blogg, uppskattar det verkligen!

FIRST LADY sa...

Hej!

Japp, han kommer att vara med i Skellefteå :)

Tyvärr kommer det inte komma ut någon dvd som det ser ut just nu.

Tack för fina ord, jag blir jätteglad :) Kram, kram!