onsdag 15 september 2010

Vinn deluxe-biljetter till Norrköping!

Nu kan DU vinna 2 deluxe-biljetter till Norrköping den 25:e september! Ta chansen att gå på årets roligaste tjejkväll tillsammans med din mamma, väninna, mormor eller syster. Allt du behöver göra är att svara på följande fråga samt motivera varför just du ska bli den lyckliga vinnaren. Skicka svar samt motivering till: bella@ladiesnight.se.
Frågan lyder: Vilket år var Mikael Nyqvist med i Ladies night?
1) 2005
X) 2009
2) 2006
Kom ihåg att skriva namn, adress samt mailadress i mailet. Du kan tävla till och med kl. 12 på söndag den 19:e september. Lycka till ladies!

3 kommentarer:

Fotograf Annie sa...

Hade jag bott i Norrköping så hade jag varit med och tävlat ;P Men det gör inte så mycket, har redan biljetter till showen i Sthml, längtar! :)

Marie sa...

Halloj!

Jag brukar ju ha turen att vinna jag, men tänker INTE va me di denna tävling. Har ju biljetter till dom bästa platserna i Gävle, och så ska jag ju till V-ås, SAthlm o Örebro oxå.

Ha det gott o hälsa producenten D.

FIRST LADY sa...

Oj Marie, du kommer att vara med på fler ställen än vad jag kommer att hinna med :) Underbart!

Ha det så roligt i Gävle och alla andra städer :)

Kram på dig!