tisdag 27 januari 2009

2009-09-18 = Det magiska datumet

Nu kan du köpa din och dina tjejkompisars middagsbiljetter till premiären av Ladies night 2009 som går av stapeln i Västerås 18 september. Jag längtar lika mycket varje år till att se showen eftersom det alltid är en ny trio som underhåller oss och man vet aldrig riktigt vad som väntar. Första året var magiskt, det var så nervöst att se hur det skulle gå. Och vilken succé det blev! Jag har aldrig tidigare upplevt en sådan stämning som det bara kan bli när 11000 kvinnor äter middag, festar och skrattar tillsammans. Jag tror inte killarna kan förstå den känslan. Eller så är det precis samma överväldigande lyckorus som infinner sig på Råsunda när det är fotbollsmatch. Något vi kvinnor inte haft möjlighet att uppleva förrän Ladies night startade. Jag är evigt tacksam mot min man att han kom på idén och jobbat så det gnisslar för att vi kvinnor ska få en kväll för bara oss. Vi får den här kvällen skratta så högt vi vill, busvissla på valfri artist och snacka hur mycket tjejsnack vi vill utan att några grabbar lyssnar, hyssjar eller suckar. Det är så underbart befriande!

Inga kommentarer: