onsdag 14 januari 2009

Vinter-friss

Just nu spelar det ingen roll hur många inpackningar jag ger mitt hår, det är inte ett dugg tacksamt mot denna speciella omvårdnad. Nope, det fortsätter vara frissigt, statiskt och i allmänt vinterkaos. Därför köpte jag detta leave-in balsam häromdagen för att försöka muta det ytterligare, och märk min förvåning, det verkar bli mer följsamt och glatt. Så därför rekommenderar jag varmt Wellas "Hydro Milk" till alla som har samma i-landsproblem som jag.
Jag är en riktig sucker på sådana där tester av olika produkter i tidningar. John Friedas schampoo och balsam "Luxurious volume" fick 5 plus i tidningen "City", så jag hoppas att jag efter användning kommer att hålla med om det höga betyget. Annars får Björn Axéns "Volumizer" som vanligt göra jobbet. Den runda burken är John Friedas styling creme "Sheer blonde" som ger håret stadga och glans.

Inga kommentarer: