onsdag 28 januari 2009

"Var nykter & finn drömprinsen"

Nedanstående kan man idag läsa på http://www.aftonbladet.se/.

"Om du letar efter en partner – låt drinken stå. Kanadensiska forskare fann att kvinnor som var alkoholpåverkade missade den mest attraktive partnern och det bästa genetiska pappaämnet. Egenskaper som, enligt forskarna, ligger i ansiktssymmetrin.
45 kvinnor som drack alkohol missade grovt i urvalet, även flera veckor efteråt. Forskarna tror att sprit har långtidseffekt på hjärnan och påverkar synen."


Forskning stämmer inte alltid överens med verkligheten. Iallafall inte min verklighet. Jag hittade min drömman på krogen där jag för övrigt inte hade för vana är vara spiknykter. 5 år senare ska vi få genetiskt perfekta barn (jag har nämligen bestämt att bebisen ska få de flesta av makens drag). Jag är iochförsig lagligt halvblind med mina minus 6 dioptroner, men , men, det man inte vet mår man inte dåligt av.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahhaaaa! Jag har bestämt att mina barn ska bli ödmjuka och konstnärliga som sin pappa och envisa som jag. Vi får väl se... Men just nu ser det ut att bli som jag har tänkt mig :D

Grattis Bella!!!

Gissa om jag ska skvallra för Sandra...

PUSSS
Maddie