onsdag 4 februari 2009

Designdrömmar...

Trodde du att dessa bilder är hämtade från Sköna Hem eller någon annan inredningstidning? Det är lätt att tro, men de kommer från begåvade Åsa Sjölunds blogg "Designdrömmar". Dessa proffsiga bilder är dessutom tagna i hennes eget hem. Spana in juldukningen, det är sådan där dukning man själv önskar att man kunde lyckas med själv varje jul. Ljuskransen som hänger ovanför bordet har hon dessutom själv skapat. Pust, vilken begåvning, jag blir alldeles matt...och alldeles...alldeles...avis... Jag får så otroligt mycket inspiration varje gång jag klickar in på hennes blogg och är bra sugen på att be om hennes inköpslistor för att kopiera inredningen rakt av alternativt anlita henne som min inredningsarkitekt. För att bli inspirerad och ta del av vackra bilder, gå in på: http://www.designdrommar.blogspot.com/

2 kommentarer:

Designdrömmar sa...

Vad du är gullig som skriver så snällt, jag blir så glad:)
Jag hjälper dig gärna om du vill!
Kram Åsa

FIRST LADY sa...

Underbart Åsa, är igår för tidigt? :)
Kram, Bella.