onsdag 25 februari 2009

Rolig tv

Jag råkade zappa över till kanal 5 igår kväll och där visades programmet "Den rätte för Rosing". Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Vilka stolpskott som söker Rosings gunst, hon måste blivit riktigt besviken på kandidaterna. Några var 19 år (alltså typ jämngamla med hennes dotter), någon hade packat med sig Ecstasy i väskan (när hade han tänkt att poppa dom?) och någon var en pensionerad Chippendalare. Jag hoppas nästan att hon inte kommer hitta kärleken i någon av dessa kandidater, för det är på tiden att hon hittar en vanlig, vettig snubbe. Har intresseklubben antecknat detta nu?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Grattis du har vunnit ett smycke på min blogg.
Mejla mig din adress och vilket smycke som du skulle vilja ha.
http://barnochpyssel.blogspot.com/
hermansson_carina@hotmail.com


Hälsningar CARINA

Åsa sa...

Grattis till vinsten !...inte ett dugg avis... ;-) *L*

Och Grattis till knodden i magen..och du självklart så känns det att födda barn..men lovar dig det är värt all smärta..du vet ju att du kommer få världens underbaraste unge !!

Härlig blogg du har..kommer att titta in flera gånger !
Kram Åsa

FIRST LADY sa...

Jippi, jag är så glad att jag vunnit ett handgjort jättefint armband! Tack Carina!

FIRST LADY sa...

Tack Åsa!
Jag blev jätteglad över att vinna :) Och jätteglad att du har hittat hit och tycker om bloggen :) Jag var inne och kikade på din blogg som är jättebra, och jag älskar namnet "Änglarum".

Kram!