torsdag 19 februari 2009

Nähepp, inte det inte...

Jag som hade planerat att komma igång med träningen på riktigt inför kommande förlossning. Hinna bli sådär lagom tränad så kroppen lättare skulle återställa sig efteråt. Men jag har fått så himla ont i ryggen att även den kortaste promenad numera är olidligt, men man måste ju ta sig utanför huset. Jag ringde barnmorskan och frågade vad det skulle kunna tänkas vara och hon sa att det minsann är bebisen som trycker på ischias-nerven. "-Eh, men alltså.. min bebis är 8,5 cm, tror knappast att den kan göra så stor skada", sa jag. Men joho, så är det visst. Nu längtar jag tills bebisen är tonåring och kan ställa till ännu värre rackartyg, gulp. Iallafall, jag ringde till mamma för att få lite sympati, men hon bara skrattade och sa att "nu får du igen, du låg på min nerv så jag knappt kunde gå, moahahahaha". Snopet... tror jag ska ringa pappa nu istället.

7 kommentarer:

Designdrömmar sa...

Stackare, om du orkar dig in till stan nästa vecka kanske vi kan luncha? Kram Kram från Åsa

FIRST LADY sa...

Jaaaa, mysigt!

Jannie sa...

Rolig blogg!!
Mycket Stenmarck.,,sånt gillas ;-)

MEN!! Vet du vilka som ska vara med i Ladies Night i år? SÅ man vet om man ska boka biljett eller inte ;-)
Eller rättare sagt, ska Martin vara med?

Kram från västkusten/Jannie

FIRST LADY sa...

Tack Jannie, vad glad jag blir att du gillar bloggen :) Och Stenmarckarna :)

I mars kommer det avslöjas vem/vilka som kommer vara med i Ladies night 2009...

Kram!

Jannie sa...

Åh jobbig väntan ;-)
Inte kul att köpa en biljett för 1000 pengar utan att veta vilka som ska vara med... hmmm jaja har bokat biljetter iaf, så får vi se om dom hinner släppa namnen innan det är dags att betala...

Hur va Clarion Sign då?
Hemskt jobbigt o fantastiskt underbart?

kram

FIRST LADY sa...

Hej Jannie!

Jag håller tummarna för att årets uppställning artister blir lika klockren som tidigare år :)

Jag lägger in ett inlägg nu om Clarion som du kan läsa.

Kram!

Jannie sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Annars är det ju inte kul att gå!!
Andreas Wilson hade ju inte varit fel hihi