måndag 15 juni 2009

Tack Louise!

Bild: www.privatabarnmorskor.se
Oj oj oj, jag tyckte redan när jag såg Louise Hallin på Nyhetsmorgon att hon verkade kunna det mesta och allt om barn, förlossningar, manligt och kvinnligt, men efter helgens kurs säger jag bara: wow! Vi fick ut jättemycket av kursen, hon hade svar på de flesta av de frågor som man ens inte visste att man hade och nu känns det som att grundtryggheten i att föda barn finns där. Tack Louise! Om du är gravid och är intresserad av att gå på kursen, eller om du har frågor om barnutveckling eller för den delen vill gå i parterapi eller har en personlig akut livskris som du vill ha professionell hjälp med, gå in på: www.louisehallin.se.

3 kommentarer:

MAJA: Style & Life by Leia sa...

hehe....ja nu är det ju försent men annars hade jag gärna gått:) Nu blidde det nada istället.

bloggen är flyttad nu:)

Kramar

Lotta sa...

Hej Bella! När jag skulle föda dig så hann jag inte gå "på introduktionskurs" på förlossningen på Danderyds KK för när den var så hade jag redan hunnit att föda dig! Du var 9 dagar för tidig. Och i och för sig hade jag ju varit med om det en gång tidigare eftersom du har en storasyster! Och Olivia och Oscar är födda där! Det är fantastiskt! Den blivande mormodern

MAJA: Style & Life by Leia sa...

TACKAR:) haha....nu skulle jag såklart skrivit i inlägget nedan eftersom jag skulle skriva att det lacket är sååå snyggt....men det fick bli här ändå:)

Kram