torsdag 16 april 2009

Beach 2009

Gå in och titta på det här klippet från Tyra Banks show där Tyra bemöter kritiken över bilder som publicerats i en tidning och startade en hetsig viktdebatt. http://www.youtube.com/watch?v=6mOQh3evqsI
Allvarligt talat, t o m en blind se vilken kroppstyp som är mest sund och tilltalande. Hur kan en endaste kvinna vilja se ut som Lindsey Lohan och Nicole Richie gör på dessa bilder? Jag vet inte med er, men jag blev så tagen av Tyra Banks tal att jag fick tårar i ögonen och skäms för de gånger jag känt mig missnöjd med min kropp. Jag tror att alla kvinnor vid något tillfälle inte känt sig helt nöjd med sin kropp, då menar jag inte för att man missat en träning utan de gånger man tittat sig i spegeln och vetat att man är så himla fin men ändå inte varit nöjd. Nej fy, efter Tyras ord kommer jag tänka efter både en och två gånger nästa gång en sådan tanke smyger sig på. Och på beach 2009 kommer jag vara större än någonsin, vagga runt höggravid, cellulitig, stolt, fin och fabulous!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Bella! Jag är en sextonårig tjej som undrar om det skulle finnas en möjlighet av få ett sommarjobb nu till sommarn med det du jobbart med, jag vet inte riktigt när bäbisen kommer men annars så kanske man kan få jobba med någon annan? Det skulle vara jätteroligt att få jobba med eller runt Ladies Night. Jag förväntar mig inte att få ett direkt svar men om du vill veta mer så kan du väl svara på den här kommentaren så kan du få mer information om vem jag är, bild osv.

Carro

FIRST LADY sa...

Hej Carro!

Jag ber om ursäkt att jag inte svarat tidigare på din kommentar!

Om du är intresserad av att arbeta inom nöjesbranschen rekommenderar jag dig att kontakta olika produktionsbolag som arbetar med att sätta upp musikaler, konserter och turneér.

Jag jobbar bara med bloggen på min fritid, men vill du starta en egen blogg så kommer jag gärna med tips! Skriv då in en kommentar med din mailadress, så hörs vi den vägen.

Lycka till & stor kram!