fredag 3 april 2009

New York vs hemma

Nu är maken & co på väg till New York och jag och min blodproppsrisk får stanna hemma. Men det känns inte helt fel det heller, inte i det här underbara vädret. Men det hade ju inte suttit fel att ta en promenad i Central park, gå till Broadway och se "Hedda Gabler" med en av förra årets artister i Ladies night (och en av mina favoritmänniskor), Peter Stormare, äta cupcakes på Magnolia, shoppa vintage och titta på massa fina människor. Men, som sagt, istället tar jag en promenad i Hellasgården, kollar på säsongsstarten av "Berg flyttar in", äter lösgodis, sparar pengar på att inte shoppa och tittar på mina fina syskonbarn när de får årets påskägg. Det blir mysigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter ganska bra faktiskt!

Jannie sa...

Låter ju inte fy skam liksom!!
Själv har jag skickat över maken till grannen för att kolla hockeyn, har lagt Alex och bänkat mig med ett stoooort glas cola o en bunke med ostbågar :-D
Njuter :-D