söndag 19 april 2009

Tjejhelg

Jag passade på att ha tjejmys tillsammans med två av mina äldsta vänner i helgen. Elli & jag har känt varandra sedan vi var 4 år gamla och Maria & jag började i samma klass när vi var 10 år. Det är så underbart med sådana vänner som man har känt alltid, sedan så länge man kommer ihåg. Vi är så olika alla tre, men har nästan exakt samma karaktärer som när vi var små. De hade med sig en underbar vårbukett med tulpaner och videung och ett nytt favoritgloss från Lars Wallins kollektion från Makeup store. Det kom i en superfin färgglad liten börs som är perfekt att även ha pengar i om man har lite plats i kuvertväskan.

3 kommentarer:

Anneli sa...

Hej !!

Visst är de skönt att ha vänner som man har med sig hela livet, men tyvärr är de få jag har också fyra stycken från förr som pratar och träffas även om det tar ibland månader emellan när vi träffas så är det som vanligt. Jättefin bukett du fick. Ha en bra dag !!

Unknown sa...

Hej

Det är så härligt med vänner som man aldrig behöver ha sin lilla mask för.
För dessa kan man va precis som man alltid har varit.

Ha en bra dag.
Kram

FIRST LADY sa...

Hej Anneli & Carina!

Ja, visst är det så att dessa sortens vänner är en stor trygghet i livet. Det ska man ta vara på.

Kram på er!